To proste 4 kroki :)
1. Załóż konto na SQNStore.pl i kup swojego audiobooka/e-booka oznaczonego ikonką PulpUp.
2. Zainstaluj aplikację PulpUp i zaloguj się/zarejestruj się w niej identycznym adresem e-mail, na który posiadasz konto na SQNStore.
3. W aplikacji PulpUp, przejdź do swojego profilu i wybierz łączenie kont, następnie przeprowadź synchronizację podając adres e-mail na który masz założone konto na SQNStore.pl oraz w aplikacji PulpUp.
4. Odśwież zawartość swojej półki w aplikacji. Gotowe :)
Coś nie działa? Sprawdź koniecznie:
- czy zakupiony przez Ciebie audiobook nie jest aktualnie w przedsprzedaży (informacja o dacie udostępnienia w aplikacji znajduję się na karcie produktu;
- czy na 100% adres e-mail podany przy rejestracji w aplikacji, jest taki sam jak przypisany do konta na SQNStore.pl (może wkradła się literówka?);
- czy posiadamy aktualną wersję aplikacji PulpUp (wymagana jest aktualizacja do najnowszej wersji);
Jeżeli masz pytania lub coś poszło nie tak napisz do nas koniecznie!
A co jeśli kupiłaś/eś już u nas e-booki, ale jako klient niezarejestrowany (zakupy gościa)?
Napisz do nas - przeprowadzimy migrację Twoich zakupów :)
Jeżeli masz pytania lub coś poszło nie tak - napisz do nas koniecznie!





