- e-book
Promo 'Z drugim 10%, z trzecim 15% rabatu'
(kod w koszyku: WIOSNA)SKORZYSTAJ :-)
(e-book) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 11 zł
Cena detaliczna: 47,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 36,49 zł
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Format:
- epub, mobi
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Liczba stron:
- 376
- Tłumaczenie:
- Jan Halbersztat
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- E-book
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Z nizin społecznych do koszykarskiego raju. Inspirująca droga Carmelo Anthony’ego do NBA.
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Mroczny retelling baśni o Gęsiareczce braci Grimm - pełen tajemnic, morderstw i zakazanej magii
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
Nowe wydanie biografii wzbogacono o rozdziały poświęcone najnowszym wydarzeniom: transferowi do PSG, triumfowi w Copa América, zdobyciu mistrzostwa świata i przenosinom do Interu Miami. To obowiązkowa książka dla każdego fana futbolu, który chce lepiej zrozumieć fenomen Messiego.
Czwarte wydanie książki zostało wzbogacone nowymi rozdziałami, napisanymi specjalnie dla polskich czytelników.
Kroniki Flotlandów to porywająca opowieść o przyjaźni, odwadze i walce o akceptację. Wejdź do historii pełnej magii, powietrznych statków i tajemnic. Przekonaj się, że nawet w krainie pełnej chaosu każdy zasługuje na swoje miejsce.
Ta przełomowa książka zmienia bezpowrotnie koncepcję granic tego, do czego zdolne jest ludzkie ciało oraz umysł, i stanowi praktycznie gotowy plan, który pozwoli ci stać się twardszym, bardziej odpornym, a koniec końców lepszym człowiekiem – niezależnie od wyzwania, przed jakim stoisz.
Zajrzyj za kulisy życia trenerów i zobacz w nich ludzi. Spójrz ich oczami na życie, sport, karierę, rodzinę. Poznaj ich przemyślenia, przeżycia i pasję do sportu, który jest równie piękny, co okrutny. Bo w sporcie ktoś zawsze przegrywa. A nikt nie przegrywa częściej niż trenerzy.
IBRA to uniwersalna opowieść, która – choć ściska za gardło – pozwala wierzyć, że nawet z pogmatwanego i bardzo trudnego dzieciństwa można się wyzwolić. A także pokazuje, że warto być… innym.
Sekret prawie byłego męża to wciągająca opowieść o trzech kobietach, które nie boją się wtykać nosa tam, gdzie nie powinny, i które z każdej sytuacji potrafią wyjść z klasą – choć nie zawsze bez szwanku. Humor, tajemnice i zwroty akcji gwarantowane!
Sekret prawie byłego męża to wciągająca opowieść o trzech kobietach, które nie boją się wtykać nosa tam, gdzie nie powinny, i które z każdej sytuacji potrafią wyjść z klasą – choć nie zawsze bez szwanku. Humor, tajemnice i zwroty akcji gwarantowane!
