- Nowość
- audiobook
"Dodatkowe 15%" z kodem: LATO15 SZCZEGÓŁY
(audiobook) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Lektor:
- Bartosz Głogowski
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- Audiobook
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Grzesznik ze Strehlen to nowa odsłona cyklu kryminałów retro Glatz. Porwanie córki lokalnego przedsiębiorcy to dopiero początek intrygi, która odsłoni mroczne sekrety przeszłości. Czy Wilhelm Klein, znany śledczy, zdoła rozwikłać zagadkę, która łączy przeszłość z teraźniejszością?
Todo Arde. Wszystko płonie to pierwsza książka nowej serii w ramach uniwersum Reina Roja.
Zabawna opowieść o walce z losem, pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, wybuchów i śmiechu. Idealna dla miłośników magii, przygód i czarującej literatury.
Zabawna opowieść o walce z losem, pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, wybuchów i śmiechu. Idealna dla miłośników magii, przygód i czarującej literatury.
Hanna Szczukowska-Białys powraca z nową, mrożącą krew w żyłach powieścią z cyklu o komisarzu Bondysie! „Węże na ziemi, węże na niebie” to kolejny dowód na to, że polska scena kryminalna zyskała niezwykle utalentowaną autorkę. Po bestsellerowych "Robakach w ścianie" i "Męczennicach na płótnie" przychodzi czas na nową, skomplikowaną zagadkę…
Hanna Szczukowska-Białys powraca z nową, mrożącą krew w żyłach powieścią z cyklu o komisarzu Bondysie! „Węże na ziemi, węże na niebie” to kolejny dowód na to, że polska scena kryminalna zyskała niezwykle utalentowaną autorkę. Po bestsellerowych "Robakach w ścianie" i "Męczennicach na płótnie" przychodzi czas na nową, skomplikowaną zagadkę…
Daleko stąd, w Szepczącym Lesie, mieszkał sobie wiking o imieniu Tappi… ale to już wiecie. Lecz czy słyszeliście, jakie nieszczęście spotkało kowala Sigurda? Uwięził go zły jarl Surkol, który najbardziej na świecie lubi wojny i grabieże. Tappi wraz z przyjaciółmi udaje się w podróż, by pomóc Sigurdowi. Nawet nie przypuszcza, że dotrze aż do Ostatniego Morza, gdzie pozna tajemnicę pewnej Wędrującej Wyspy…
Powieść Grzegorza Gajka to subtelna analiza mechanizmów psychologicznych, które rządzą ludzkimi relacjami, a także głęboka refleksja nad naturą kobiecej tożsamości. To książka, która zaprasza czytelnika do introspekcji i zachęca do zadawania pytań o własne życie.
Powieść Grzegorza Gajka to subtelna analiza mechanizmów psychologicznych, które rządzą ludzkimi relacjami, a także głęboka refleksja nad naturą kobiecej tożsamości. To książka, która zaprasza czytelnika do introspekcji i zachęca do zadawania pytań o własne życie.
Zabawna opowieść o walce z losem, pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, wybuchów i śmiechu. Idealna dla miłośników magii, przygód i czarującej literatury.
Hanna Szczukowska-Białys powraca z nową, mrożącą krew w żyłach powieścią z cyklu o komisarzu Bondysie! „Węże na ziemi, węże na niebie” to kolejny dowód na to, że polska scena kryminalna zyskała niezwykle utalentowaną autorkę. Po bestsellerowych "Robakach w ścianie" i "Męczennicach na płótnie" przychodzi czas na nową, skomplikowaną zagadkę…
Odkryj magiczny świat Desi Fantasy - krainę pełną intryg, humoru i zakazanej miłości!
Odkryj magiczny świat Desi Fantasy - krainę pełną intryg, humoru i zakazanej miłości!
„Matylda i tajemnica Straży” to opowieść dla dzieci w wieku 7+ o śmiałości w spełnianiu marzeń, nieustającej chęci odkrywania świata i podążaniu za intuicją.