- audiobook
Promo 'Z drugim 10%, z trzecim 15% rabatu'
(kod w koszyku: WIOSNA)SKORZYSTAJ :-)
(audiobook) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 12 zł
Cena detaliczna: 39,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 27,99 zł
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Lektor:
- Bartosz Głogowski
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- Audiobook
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
„Mgły z Donlonu” to pełna napięcia kontynuacja „Cieni z Donlonu” – mroczna, klimatyczna opowieść o magii, manipulacji i władzy. Dla fanów urban fantasy, tajemnic i legendarnych historii Londynu.
„Mgły z Donlonu” to pełna napięcia kontynuacja „Cieni z Donlonu” – mroczna, klimatyczna opowieść o magii, manipulacji i władzy. Dla fanów urban fantasy, tajemnic i legendarnych historii Londynu.
„Przemiana” Amelii Jabłońskiej to cosy crime w najlepszym wydaniu – z miejskim klimatem, nietypowym duetem detektywów i sporą dawką psiego chaosu. Ta historia cię zaskoczy i sprawi, że uśmiechniesz się do każdego napotkanego czworonoga!
„Przemiana” Amelii Jabłońskiej to cosy crime w najlepszym wydaniu – z miejskim klimatem, nietypowym duetem detektywów i sporą dawką psiego chaosu. Ta historia cię zaskoczy i sprawi, że uśmiechniesz się do każdego napotkanego czworonoga!
„Przemiana” Amelii Jabłońskiej to cosy crime w najlepszym wydaniu – z miejskim klimatem, nietypowym duetem detektywów i sporą dawką psiego chaosu. Ta historia cię zaskoczy i sprawi, że uśmiechniesz się do każdego napotkanego czworonoga!
„Mgły z Donlonu” to pełna napięcia kontynuacja „Cieni z Donlonu” – mroczna, klimatyczna opowieść o magii, manipulacji i władzy. Dla fanów urban fantasy, tajemnic i legendarnych historii Londynu.
W tej brutalnej opowieści pełnej politycznych intryg, zdrad i tajemniczych mocy, każda decyzja niesie śmiertelne konsekwencje. Ślady prowadzą do Dominium Suezy, ale czy Kavel jest gotowy, by zmierzyć się z własnymi ograniczeniami? Cienie znów ożywają…
