- audiobook
"Dodatkowe 10%" z kodem: JESIEN10 SZCZEGÓŁY
(audiobook) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Lektor:
- Bartosz Głogowski
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- Audiobook
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Jakub Ćwiek rozpoczyna nowy cykl od mocnego uderzenia i zaprasza nas na autostradę do piekła. Oddaje przy tym głos swojej bohaterce, która zupełnie szczerze i otwarcie snuje tę opowieść pełną zwariowanej akcji, grozy i humoru.
Jakub Ćwiek rozpoczyna nowy cykl od mocnego uderzenia i zaprasza nas na autostradę do piekła. Oddaje przy tym głos swojej bohaterce, która zupełnie szczerze i otwarcie snuje tę opowieść pełną zwariowanej akcji, grozy i humoru.
Jakub Ćwiek rozpoczyna nowy cykl od mocnego uderzenia i zaprasza nas na autostradę do piekła. Oddaje przy tym głos swojej bohaterce, która zupełnie szczerze i otwarcie snuje tę opowieść pełną zwariowanej akcji, grozy i humoru.
Do Szepczącego Lasu zawitał jeż Ukłuć, obładowany długo wyczekiwanymi paczkami listonosz, ale niestety… nagle musiał lecieć. Obowiązek ich dostarczenia spadł więc na wikinga Tappiego, renifera Chichotka, wróżkę Błyskotkę, a także pewnego chłopca o imieniu Thiago. Czeka ich niebezpieczne zadanie, bo komuś bardzo zależy, żeby zajrzeć do paczek, zanim te trafią do adresatów. W dodatku paczki… o nie! Uciekają!
Ta książka z całą mocą pokazuje związki świata przestępczego ze sportem i konsekwencje tego stanu rzeczy. Narcoball to wciągająca opowieść o kolumbijskiej piłce nożnej pod rządami Escobara – rządami pełnymi wzlotów i upadków, ale przede wszystkim okrutnej przemocy.
"Historia piękna jak grudniowy wieczór i ciepła jak kubek gorącej czekolady" to magiczna opowieść o przyjaźni, miłości i odkrywaniu prawdziwego sensu świąt. W mroźnej Białej Dolinie, gdzie śnieg nieustannie pada, Mia i Anaszka muszą zmierzyć się z wyzwaniami, które sprawdzają ich determinację i pomysłowość.
Wydanie jubileuszowe kultowej serii The Bone Season! Z okazji dziesiątej rocznicy premiery pierwszej części, autorka bestsellerów Zakonu Drzewa Pomarańczy zaprasza nas do ponownego zanurzenia się w mrocznym świecie Sajonu.
Wydanie jubileuszowe kultowej serii The Bone Season! Z okazji dziesiątej rocznicy premiery pierwszej części, autorka bestsellerów Zakonu Drzewa Pomarańczy zaprasza nas do ponownego zanurzenia się w mrocznym świecie Sajonu.
Wydanie jubileuszowe kultowej serii The Bone Season! Z okazji dziesiątej rocznicy premiery pierwszej części, autorka bestsellerów Zakonu Drzewa Pomarańczy zaprasza nas do ponownego zanurzenia się w mrocznym świecie Sajonu.
Donlon jest pełen magii, mgły i cieni, a Ava Carey włada tymi ostatnimi.
Donlon jest pełen magii, mgły i cieni, a Ava Carey włada tymi ostatnimi.
Donlon jest pełen magii, mgły i cieni, a Ava Carey włada tymi ostatnimi.
W ramach SQN Originals po raz pierwszy ukaże się cała poprawiona, przepisana i rozbudowana o nowe wątki seria przygód Roberta Karcza.
W ramach SQN Originals po raz pierwszy ukaże się cała poprawiona, przepisana i rozbudowana o nowe wątki seria przygód Roberta Karcza.
W ramach SQN Originals po raz pierwszy ukaże się cała poprawiona, przepisana i rozbudowana o nowe wątki seria przygód Roberta Karcza.
Scarlet to pełna akcji, futurystyczna opowieść inspirowana baśniami o Czerwonym Kapturku i Kopciuszku, w której stawką jest przyszłość Ziemi i Księżyca.