- audiobook
Promo 'Z drugim 10%, z trzecim 15% rabatu'
(kod w koszyku: WIOSNA)SKORZYSTAJ :-)
(audiobook) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 12 zł
Cena detaliczna: 39,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 27,99 zł
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Lektor:
- Bartosz Głogowski
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- Audiobook
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, „Play Nice” odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda – historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy „krwawić na niebiesko” i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
W schyłkowym, wyjątkowo brutalnym okresie apartheidu w Republice Południowej Afryki czterech niezwykłych młodych fotografów – przyjaźniących się i zarazem rywalizujących ze sobą – tworzy grupę, w ramach której wspólnie przekazują światu relację z rozgrywającego się na ich oczach pandemonium okrucieństwa.
Od wydarzeń w Wiedźmim Lesie minęło już kilka tygodni, a w Królestwie Straży panuje względny spokój. Jednak mieszkańcy nie mogą pozbyć się wrażenia, że to tylko cisza przed burzą… Nad zamkiem gromadzi się tajemnicza mgła, po równinach grasują groźne wilkuny, a z Gródka docierają niepokojące wieści o pewnym wodniku.
Kroniki Flotlandów to porywająca opowieść o przyjaźni, odwadze i walce o akceptację. Wejdź do historii pełnej magii, powietrznych statków i tajemnic. Przekonaj się, że nawet w krainie pełnej chaosu każdy zasługuje na swoje miejsce.
Ta przełomowa książka zmienia bezpowrotnie koncepcję granic tego, do czego zdolne jest ludzkie ciało oraz umysł, i stanowi praktycznie gotowy plan, który pozwoli ci stać się twardszym, bardziej odpornym, a koniec końców lepszym człowiekiem – niezależnie od wyzwania, przed jakim stoisz.
Sekret prawie byłego męża to wciągająca opowieść o trzech kobietach, które nie boją się wtykać nosa tam, gdzie nie powinny, i które z każdej sytuacji potrafią wyjść z klasą – choć nie zawsze bez szwanku. Humor, tajemnice i zwroty akcji gwarantowane!
Sekret prawie byłego męża to wciągająca opowieść o trzech kobietach, które nie boją się wtykać nosa tam, gdzie nie powinny, i które z każdej sytuacji potrafią wyjść z klasą – choć nie zawsze bez szwanku. Humor, tajemnice i zwroty akcji gwarantowane!
Czwarta część serii złamie niejedno serce. Najsilniejsza, nawet na wojnie, pozostaje bowiem zawsze ta sama siła, czasem niespodziewana i niepozorna, lecz potrafiąca nas dosięgnąć przez wszystkie mury i zatrzaśnięte bramy.
Czwarta część serii złamie niejedno serce. Najsilniejsza, nawet na wojnie, pozostaje bowiem zawsze ta sama siła, czasem niespodziewana i niepozorna, lecz potrafiąca nas dosięgnąć przez wszystkie mury i zatrzaśnięte bramy.
Sekret prawie byłego męża to wciągająca opowieść o trzech kobietach, które nie boją się wtykać nosa tam, gdzie nie powinny, i które z każdej sytuacji potrafią wyjść z klasą – choć nie zawsze bez szwanku. Humor, tajemnice i zwroty akcji gwarantowane!
Czwarta część serii złamie niejedno serce. Najsilniejsza, nawet na wojnie, pozostaje bowiem zawsze ta sama siła, czasem niespodziewana i niepozorna, lecz potrafiąca nas dosięgnąć przez wszystkie mury i zatrzaśnięte bramy.
