- -36,5%

Najniższa cena z 30 dni: 31,74 zł
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?
David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.
Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
"Wojny biznesowe to najlepsza seria historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko spora dawka inspiracji, ale często bardzo namacalny know-how, który byłem w stanie dość szybko przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najmocniej."
Michał Sadowski, Brand24
"Niemal każdy na świecie myśli, że twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, ale o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w niebywale precyzyjny sposób unaocznia fakt, że nie zawsze sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W dużej mierze mu się to udaje."
Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie
"Wprowadzenie nowej technologii na rynek zawsze przebiega wg pewnego schematu, ale sukces odnoszą tylko nieliczne, czy to w USA czy w Indiach. Tak było w przypadku pierwszego modelu samochodu Forda i komputera IBM-a, restauracji McDonalds, przeglądarki Internet Explorer firmy Microsoft, komórki iPhone firmy Apple, sieci filmowej Netfliks, a nawet hinduskiej firmy biofarmaceutycznej Biocon wartej obecnie miliardy dolarów, podczas gdy o ich najgroźniejszych rywalach – UNIVAC-u, Mosaice i Netscape-ie, BlackBerry czy Blockbusterze nikt już nie pamięta. Warto przestudiować tę książkę, żeby dowiedzieć się dlaczego.”
Wojciech Gryciuk, „Manager Report”
„Wciągająca lektura poświęcona największym biznesowym starciom. Jeżeli niepokoi cię znany rywal albo podważający zasady nowicjusz, jeżeli fascynują cię decyzje założycieli, strategie liderów, losy przedsiębiorstw – ta książka to esencja tego, co najlepsze w podcaście, idealna do zabawy i nauki.”
Adam Grant, autor bestsellerów New York Timesa: Think Again i Originals, prowadzący podcastu TED WorkLife
„Jeżeli ktoś myśli, że prowadzenie biznesu polega na szukaniu równowagi i bilansie zysków i strat, obowiązkowo musi przeczytać Wojny biznesowe. Czy to opowiadając, jak to Apple zmiażdżyło BlackBerry, czy przedstawiając historię powstania lalki Barbie, David Brown w mistrzowski sposób pokazuje więcej niż liczby. Autor odkrywa sedno biznesu: ego, pasję, ambicję i walkę wszelkimi dostępnymi środkami.”
Joe Nocera, felietonista biznesowy Bloomberga
„Gdyby Blockbuster nauczył się „sztuki wojennej” z Wojen biznesowych, być może nigdy nie uległby Netflixowi.”
Rich Greenfield, analityk LightShed Ventures
David Brown
prowadzi kultowe podcasty Business Wars i Business Wars Daily. Jest też współtwórcą i gospodarzem stanowego program informacyjnego Texas Standard, a wcześniej prowadził nagradzaną radiową audycję biznesową Marketplace. Dziennikarstwem radiowym zajmuje się od ponad trzech dekad, w ciągu których otrzymał liczne nagrody i współuczestniczył w tworzeniu takich programów publicznego amerykańskiego radia jak All Things Considered czy Morning Edition. Uzyskał stopień doktora w zakresie dziennikarstwa na Uniwersytecie Teksańskim w Austin oraz w zakresie prawa na Uniwersytecie Waszyngtona i Lee. Mieszka w Austin w Teksasie z żoną i dwójką dzieci.
Dzięki tej książce poznasz sekrety i nieodkryte tajemnice Drużyny Do Zadań Specjalnych!
Dzięki tej książce poznasz sekrety i nieodkryte tajemnice Drużyny Do Zadań Specjalnych!
Ta historia jest jak Katia – łączy w sobie ciepło i romantyczne porywy z makabrą śmierci i cmentarnych tajemnic.
To Ronnie O’Sullivan jakiego nie znaliście. Szczera historia prawdziwej ikony, a także fascynujący wgląd w umysł najwspanialszego snookerzysty świata.
Trzecie wydanie książki zostało wzbogacone nowymi wątkami. Jimmy Burns opisuje największe sukcesy pod wodzą Pepa Guardioli czy Luisa Enrique, ale opowiada także o czymś, co wielu kibiców boli do dziś – o odejściu Leo Messiego.
Widzieliście, jak stawał się legendą Liverpoolu, obserwowaliście go, gdy wraz z Jude’em Bellinghamem prowadził Anglię w mistrzostwach świata. Teraz przygotujcie się na poznanie prawdziwego Jordana Hendersona, zarówno na boisku, jak i poza nim…
„Tak miało być” to opowieść o dorastaniu, pierwszej miłości, ale także o determinacji, rodzącej się przyjaźni, szczerości, marzeniach i tym, co w życiu jest najważniejsze. Mia chce wygrać zarówno w miłości, jak i na boisku. Czy zdoła połączyć te dwie światy?
„Tak miało być” to opowieść o dorastaniu, pierwszej miłości, ale także o determinacji, rodzącej się przyjaźni, szczerości, marzeniach i tym, co w życiu jest najważniejsze. Mia chce wygrać zarówno w miłości, jak i na boisku. Czy zdoła połączyć te dwie światy?
Święto ognia to kameralna opowieść o przekraczaniu granic i cenie, jaką trzeba za to zapłacić. O zachłanności życia, konfrontacji z niemożliwym i rodzinnej tajemnicy, która aż nazbyt długo czekała na rozwiązanie.
Film Święto ognia w reżyserii Kingi Dębskiej, na podstawie książki Jakuba Małeckiego w kinach od 6 października 2023 r. Produkcja - Studio Opus Film (Ida, Zimna wojna).
Wydana w 10 krajach książka od razu stała się bestsellerem. Dziś, w nowej wersji – z nieznanymi polskiemu czytelnikowi zdjęciami, w nowej szacie graficznej i z dodatkowymi rozdziałami o FC Barcelonie, PSG, Interze Miami oraz upragnionym mistrzostwie świata – to książka, którą każdy młody fan futbolu powinien mieć w swojej kolekcji.
Wydana w 10 krajach książka od razu stała się bestsellerem. Dziś, w nowej wersji – z nieznanymi polskiemu czytelnikowi zdjęciami, w nowej szacie graficznej i z dodatkowymi rozdziałami o FC Barcelonie, PSG, Interze Miami oraz upragnionym mistrzostwie świata – to książka, którą każdy młody fan futbolu powinien mieć w swojej kolekcji.
Mateusz Żyła zabiera czytelników w podróż przez cztery dekady pełne sukcesów i trudności, jakie towarzyszyły zespołowi. Książka ta opowiada historię sukcesu i oddania fanów, ale także niespełnionych ambicji oraz momentów porażki. Przeniesie nas w czasy, gdy zespół przeciwstawiał się szarej rzeczywistości PRL poprzez swoją diaboliczną muzykę i kontrowersyjne działania.
Mateusz Żyła zabiera czytelników w podróż przez cztery dekady pełne sukcesów i trudności, jakie towarzyszyły zespołowi. Książka ta opowiada historię sukcesu i oddania fanów, ale także niespełnionych ambicji oraz momentów porażki. Przeniesie nas w czasy, gdy zespół przeciwstawiał się szarej rzeczywistości PRL poprzez swoją diaboliczną muzykę i kontrowersyjne działania.
Jakub Ćwiek zaprasza do energetyzującej opowieści podanej w gęstym polskim sosie, doprawionym pikantnym humorem i satyrą na naszą współczesną rzeczywistość. To prawdziwie szalona, komiksowo-rockowa jazda bez trzymanki!
Jeśli dwie pierwsze części „Dreszcza” wydawały Ci się kontrowersyjne, to w trzeciej zrozumiesz, że bohater i jego towarzysze wkroczyli na zupełnie nowy poziom. Kreatywność i odwaga z jaką autor posuwa się naprzód, są wręcz oszałamiające.
W drugim tomie przygód Dreszcza, superbohaterski świat stworzony przez Jakuba Ćwieka nabiera tempa i intensywności. Przerwy między dynamicznymi wydarzeniami są niemalże nieodczuwalne, ponieważ akcja toczy się pełną parą.