- e-book
Promo 'Z drugim 10%, z trzecim 15% rabatu'
(kod w koszyku: WIOSNA)SKORZYSTAJ :-)
(e-book) Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 18 zł
Cena detaliczna: 49,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 31,24 zł
Opis z okładki książki "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie":
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?
David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.
Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Opinie o książce "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie":
"Wojny biznesowe to najlepsza seria historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko spora dawka inspiracji, ale często bardzo namacalny know-how, który byłem w stanie dość szybko przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najmocniej."
Michał Sadowski, Brand24
"Niemal każdy na świecie myśli, że twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, ale o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w niebywale precyzyjny sposób unaocznia fakt, że nie zawsze sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W dużej mierze mu się to udaje."
Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie
"Wprowadzenie nowej technologii na rynek zawsze przebiega wg pewnego schematu, ale sukces odnoszą tylko nieliczne, czy to w USA czy w Indiach. Tak było w przypadku pierwszego modelu samochodu Forda i komputera IBM-a, restauracji McDonalds, przeglądarki Internet Explorer firmy Microsoft, komórki iPhone firmy Apple, sieci filmowej Netfliks, a nawet hinduskiej firmy biofarmaceutycznej Biocon wartej obecnie miliardy dolarów, podczas gdy o ich najgroźniejszych rywalach – UNIVAC-u, Mosaice i Netscape-ie, BlackBerry czy Blockbusterze nikt już nie pamięta. Warto przestudiować tę książkę, żeby dowiedzieć się dlaczego.”
Wojciech Gryciuk, „Manager Report”
„Wciągająca lektura poświęcona największym biznesowym starciom. Jeżeli niepokoi cię znany rywal albo podważający zasady nowicjusz, jeżeli fascynują cię decyzje założycieli, strategie liderów, losy przedsiębiorstw – ta książka to esencja tego, co najlepsze w podcaście, idealna do zabawy i nauki.”
Adam Grant, autor bestsellerów New York Timesa: Think Again i Originals, prowadzący podcastu TED WorkLife
„Jeżeli ktoś myśli, że prowadzenie biznesu polega na szukaniu równowagi i bilansie zysków i strat, obowiązkowo musi przeczytać Wojny biznesowe. Czy to opowiadając, jak to Apple zmiażdżyło BlackBerry, czy przedstawiając historię powstania lalki Barbie, David Brown w mistrzowski sposób pokazuje więcej niż liczby. Autor odkrywa sedno biznesu: ego, pasję, ambicję i walkę wszelkimi dostępnymi środkami.”
Joe Nocera, felietonista biznesowy Bloomberga
„Gdyby Blockbuster nauczył się „sztuki wojennej” z Wojen biznesowych, być może nigdy nie uległby Netflixowi.”
Rich Greenfield, analityk LightShed Ventures
Biogram:
David Brown
prowadzi kultowe podcasty Business Wars i Business Wars Daily. Jest też współtwórcą i gospodarzem stanowego program informacyjnego Texas Standard, a wcześniej prowadził nagradzaną radiową audycję biznesową Marketplace. Dziennikarstwem radiowym zajmuje się od ponad trzech dekad, w ciągu których otrzymał liczne nagrody i współuczestniczył w tworzeniu takich programów publicznego amerykańskiego radia jak All Things Considered czy Morning Edition. Uzyskał stopień doktora w zakresie dziennikarstwa na Uniwersytecie Teksańskim w Austin oraz w zakresie prawa na Uniwersytecie Waszyngtona i Lee. Mieszka w Austin w Teksasie z żoną i dwójką dzieci.
- Format:
- epub, mobi
- Data wydania:
- 13 października 2021
- Liczba stron:
- 464
- Okładka:
- miękka ze skrzydełkami
- Tłumaczenie:
- Joanna Radosz
- Autor książki:
- David Brown
- Tytuł
- Wojny biznesowe
- Typ produktu
- E-book
Inne produkty w tej kategorii
NEYMAR to nie tylko historia chłopca, który potrafi czarować piłką. To opowieść o dorastaniu i życiowych decyzjach, za które zawsze ponosi się konsekwencje. A także o tym, że zrobienie kroku w tył nie musi być porażką. Czasem po prostu oznacza krok w tył i tyle. Z tym też da się żyć.
NEYMAR to nie tylko historia chłopca, który potrafi czarować piłką. To opowieść o dorastaniu i życiowych decyzjach, za które zawsze ponosi się konsekwencje. A także o tym, że zrobienie kroku w tył nie musi być porażką. Czasem po prostu oznacza krok w tył i tyle. Z tym też da się żyć.
Brutalnie szczera, nietuzinkowa i pełna niesamowitych anegdot. To idealna lektura dla fanów serialu Formuła 1. Jazda o życie oraz dla wszystkich kibiców, którzy nie mają dość zakulisowej wiedzy o najszybszym sporcie świata.
Polskie wydanie, wzbogacone o wstęp Mirosława Szczerby to pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika tematyki szpiegowskiej i służb specjalnych.
Polskie wydanie, wzbogacone o wstęp Mirosława Szczerby to pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika tematyki szpiegowskiej i służb specjalnych.
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Wojownik to obowiązkowa książka sportowa dla każdego fana tenisa, który chce zrozumieć, co sprawia, że Rafael Nadal jest ikoną tej dyscypliny. Szczegółowe analizy meczów, relacje zza kulis i dogłębne wywiady sprawiają, że to więcej niż biografia – to inspirująca lekcja wytrwałości, siły i poświęcenia.
Królowe polskiego tenisa to książka o poświęceniu, ciężkiej pracy, ale też wielkich ambicjach, spełnianiu marzeń i powolnym wspinaniu się na szczyt. Aż do miejsca, w którym polski tenis przybrał twarz dwóch symboli: kobiety i sukcesu.
Porywający i wstrząsający kryminał o gangsterskich porachunkach oraz skorumpowanej policji. W kręgu toksycznych nikt nie może czuć się bezpiecznie. Czy odważysz się spotkać z nimi oko w oko?
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
