• Okładka książki Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company w SQN Store
  • Okładka książki Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company w SQN Store
  • Pakiet

Pakiet: Przejażdżka życia. Wydanie II (książka + ebook)

68,99 zł

Dołącz do newslettera SQN BOOKCLUB i skorzystaj z pakietu korzyści!

Najniższa cena z 30 dni: 59,99 zł

    Wysyłka w 24h.

Ten pakiet zawiera

Dlaczego warto przeczytać książkę "Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company":

- znakomity poradnik dla biznesmenów, prezesów, szefów firm
- anegdoty i nieznane wcześniej historie prosto zza kulis filmowego biznesu, m.in. opowieść o współpracy z George’em Lucasem, przejęciu Marvela itd.
- historia człowieka, który zaczynał od najniższych szczebli zawodowej kariery, by stać się jednym z największych liderów w świecie biznesu

Opis z okładki książki "Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company":

Bestseller „New York Timesa”

Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.

To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.

Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
 

 

 

Opis przygotowany przez SQN Store:

Myszka Miki, Królewna śnieżka, Disneyland. Wszyscy kojarzą te nazwy z The Walt Disney Company. Nie wszyscy wiedzą jednak, że firma jest obecnie medialnym potentatem, którym stała się, przejmując takie marki jak Pixar Steve'a Jobsa, Marvel Entertainment, Lucasfilm stworzone przez George'a Lucasa czy 21st Century Fox.

Osobą, która dokonała tych wszystkich zakupów, jest Robert Iger, CEO Disneya od 2005 roku. Za jego rządów wartość firmy wzrosła niemal pięciokrotnie, a Disney może pochwalić się, że w swoim portfolio ma takie kultowe produkcje jak nowe Gwiezdne Wojny.

W tej książce dyrektor zarządzający Disneya opowiada, jak wdrożyć strategię rozwoju w firmie, jak pomnożyć zyski przedsiębiorstwa, a także, jak właściwie zarządzać ludźmi. Każdy biznesmen, prezes czy szef firmy powinien mieć tę lekturę, bo wyniesie z niej wiele cennych lekcji. Przejażdżka życia to jednak również zbierająca świetne recenzje i wciągająca biografia Boba Igera dla fana popkultury, filmoznawcy czy osoby interesującej się rynkiem filmowym.


Opinie o książce "Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company":

Spodziewałam się, że książka napisana przez osobę, która przez dziesiątki lat kierowała Disneyem, będzie zarówno wciągająca, jak i pełna głębokich spostrzeżeń biznesowych, ale Bob Iger przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Przejażdżka życia to biblia dla każdego lidera. Nie zapomnicie ani tej opowieści, ani tych lekcji.
Brené Brown, autorka bestsellera „New York Timesa” Odwaga w przywództwie

Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło.
Steven Spielberg

Ludzie czekali latami, aż Bob Iger podzieli się swoimi zdolnościami przywódczymi, a kiedy już to zrobił, jego sekrety okazały się niezwykle interesujące. Przejażdżka życia to nie zwyczajny pamiętnik, ale prywatne, zakulisowe spotkanie z najroztropniejszym dyrektorem zarządzającym, jakiego poznacie. To też podręcznik podpowiadający, jak radzić sobie z największymi wyzwaniami naszej ery: jak napędzać zmiany, wykorzystywać nowinki techniczne, zbudować trwałą kulturę pracy i dać ludziom siłę. Powalająco dobra, odkrywcza lektura.
Daniel Coyle, autor bestsellera „New York Timesa” The Culture Code
 

 

Biogram:

Robert Iger
jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Poprzednio, od października 2005 roku, był prezesem i dyrektorem zarządzającym, a od 2000 do 2005 roku prezesem i dyrektorem operacyjnym. Iger rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy.

Wydawnictwo SQN
p_disneyIIebk
Format:
135 x 210 mm
Data wydania:
20 marca 2024
Liczba stron:
360
Okładka:
twarda
Tłumaczenie:
Bartosz Czartoryski
Autor książki:
Robert Iger
Tytuł
Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company
Typ produktu
Pakiet (bookbox)