Promo '4 za 3 na produkty SQN'
(kod w koszyku: LATO4ZA3)SKORZYSTAJ :-)
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 22 zł
Cena detaliczna: 59,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Recenzje:
(...) sposób narracji może czasem irytować (choć to pewnie mocno subiektywne w odbiorze). Ale chodzi o Nike, więc też trudno być tu skromnym. Więc jeśli jarasz się brand marketingiem, to ton autora Cię nie zrazi i lektura tej książki przyniesie Ci wartość w postaci inspiracji.
Maciek Sznitowski, “Brandoholik”
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Format:
- 140 x 205 mm
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Liczba stron:
- 376
- Okładka:
- miękka ze skrzydełkami
- Tłumaczenie:
- Jan Halbersztat
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- Książka papierowa
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Stary dom w Usteckim lesie, pośrodku śnieżycy stulecia, staje się sceną solidnej intrygi, awantury i konfrontacji. A raptem Marii przejdzie przez myśl, że gorzej być nie może, pojawia się trup… i to nie jeden!
Poznaj historię dwóch braci od dwóch różnych ojców. Zasłuchaj się w pradawnej opowieści o rywalizacji, dorastaniu, słowiańskich bogach i stawianiu się legendą.
Przed Tobą opowieść o Piaście. Od którego wszystko się zaczęło.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Oto kronika narodzin królestwa, pamiętnik ukazujący ludzi schwytanych przez burzę dziejów, spowiedź z miłości i okrucieństwa.
Nowa powieść Jakuba Małeckiego opowiada o granicach prawdy i fikcji, o strachu i wielkich, często szalonych marzeniach. To odważna, zaskakująca historia, która pędzi, wiodąc czytelnika przez wieki.
Kolejna książka hiszpańskiego mistrza sensacji w duchu doskonale przyjętej przez czytelników w Polsce serii thrillerów Reina Roja, Loba Negra i Rey Blanco. Blizna to jej prequel, w którym piętrzą się tajemnice, buzują emocje, a pozory i przekonania prowadzą w ślepe zaułki.
Todo Arde. Wszystko płonie to pierwsza książka nowej serii w ramach uniwersum Reina Roja.
Reina Roja Juana Gómeza-Jurada to pierwszy tom bestsellerowej serii thrillerów, która sprzedała się w samej Hiszpanii w ponad dwóch milionach egzemplarzy.
