• Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
  • Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

37,49 zł

Dołącz do newslettera SQN BOOKCLUB i skorzystaj z pakietu korzyści!

"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.

Produkty powiązane

Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

Opis przygotowany przez SQN Store:

Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?

„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.

Recenzje:

(...) sposób narracji może czasem irytować (choć to pewnie mocno subiektywne w odbiorze). Ale chodzi o Nike, więc też trudno być tu skromnym. Więc jeśli jarasz się brand marketingiem, to ton autora Cię nie zrazi i lektura tej książki przyniesie Ci wartość w postaci inspiracji.
Maciek Sznitowski, “Brandoholik”

 

Biogram:

Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.

 

Wydawnictwo SQN
9788382104370
Format:
140 x 205 mm
Data wydania:
11 września 2024
Liczba stron:
376
Okładka:
miękka ze skrzydełkami
Tłumaczenie:
Jan Halbersztat
Autor książki:
Greg Hoffman
Tytuł
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Rok wydania
2024
Typ produktu
Książka papierowa
Posiada pakiety?
tak