- e-book
Promo 'Z drugim 10%, z trzecim 15% rabatu'
(kod w koszyku: WIOSNA)SKORZYSTAJ :-)
(e-book) Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Oszczędzasz od ceny okładkowej: 11 zł
Cena detaliczna: 47,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 36,49 zł
Produkty powiązane
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Opis z okładki książki "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike":
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Opis przygotowany przez SQN Store:
Chcesz tworzyć kampanie, które zapadną w pamięć?
„Projektanci emocji” Grega Hoffmana to kopalnia wiedzy o storytellingu i brandingu – książka, dzięki której dowiesz się, jak budować silną i trwałą markę. Były dyrektor marketingu Nike odsłania kulisy tworzenia najbardziej ikonicznych kampanii i pokazuje, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby budować emocjonalne więzi z odbiorcami.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, czy doświadczonym specjalistą lub jak ograniczone są twoje zasoby – Greg Hoffman w tej książce dzieli się sprawdzonymi strategiami na odblokowanie kreatywności, skupiając się na trzech zasadach:
- Kreatywność to sport zespołowy;
- Daj się zapamiętać;
- Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
"Projektanci emocji" to inspiracja dla marketerów, przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność. To książka, która pokazuje, że sukces w biznesie zależy nie tylko od dopracowanych produktów, ale również od umiejętności budowania silnych marek i nawiązywania trwałych relacji z konsumentami.
Biogram:
Greg Hoffman
Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
- Format:
- epub, mobi
- Data wydania:
- 11 września 2024
- Liczba stron:
- 376
- Tłumaczenie:
- Jan Halbersztat
- Autor książki:
- Greg Hoffman
- Tytuł
- Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
- Rok wydania
- 2024
- Typ produktu
- E-book
- Posiada pakiety?
- tak
Inne produkty w tej kategorii
Polskie wydanie, wzbogacone o wstęp Mirosława Szczerby to pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika tematyki szpiegowskiej i służb specjalnych.
Polskie wydanie, wzbogacone o wstęp Mirosława Szczerby to pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika tematyki szpiegowskiej i służb specjalnych.
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Pierwsza książka z nowej serii kryminalnej dla dzieci autorstwa Juana Gómeza-Jurado i Bárbary Montes to początek pełnej tajemnic przygody Amandy Black. Książka opowiada o przygodach Amandy Black, dziewczynki, która w dniu swoich trzynastych urodzin otrzymuje tajemniczy list. List, który całkowicie zmieni jej życie. I to w jaki sposób!
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Jeśli szukasz historii, która łączy grozę z emocjami, a magię z realnym światem – dobrze trafiłeś. „Szepty Nigdybytu” to nowa jakość na polskim rynku literatury młodzieżowej.
Wojownik to obowiązkowa książka sportowa dla każdego fana tenisa, który chce zrozumieć, co sprawia, że Rafael Nadal jest ikoną tej dyscypliny. Szczegółowe analizy meczów, relacje zza kulis i dogłębne wywiady sprawiają, że to więcej niż biografia – to inspirująca lekcja wytrwałości, siły i poświęcenia.
Królowe polskiego tenisa to książka o poświęceniu, ciężkiej pracy, ale też wielkich ambicjach, spełnianiu marzeń i powolnym wspinaniu się na szczyt. Aż do miejsca, w którym polski tenis przybrał twarz dwóch symboli: kobiety i sukcesu.
Porywający i wstrząsający kryminał o gangsterskich porachunkach oraz skorumpowanej policji. W kręgu toksycznych nikt nie może czuć się bezpiecznie. Czy odważysz się spotkać z nimi oko w oko?
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
Ta powieść jest kluczem Uniwersum Reina Roja, projektu, któremu Juan Gómez-Jurado poświęcił piętnaście lat.
„Mgły z Donlonu” to pełna napięcia kontynuacja „Cieni z Donlonu” – mroczna, klimatyczna opowieść o magii, manipulacji i władzy. Dla fanów urban fantasy, tajemnic i legendarnych historii Londynu.
„Mgły z Donlonu” to pełna napięcia kontynuacja „Cieni z Donlonu” – mroczna, klimatyczna opowieść o magii, manipulacji i władzy. Dla fanów urban fantasy, tajemnic i legendarnych historii Londynu.
